Bedankt en bereikbaarheid - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van RB - WaarBenJij.nu Bedankt en bereikbaarheid - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van RB - WaarBenJij.nu

Bedankt en bereikbaarheid

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg RB

22 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Even kort maar krachtig:

Bedankt voor alle trouwe berichtjes en de alvast-felicitaties!

En ook niet onbelangrijk:
Wij hebben een nieuw telefoonnummer.
Voor toekomstig reisgenoten en voor nieuwtjes vanuit Nederland zijn wij (waar mogelijk) bereikbaar op het volgende nummer:
0064-(0)21-0407922

Onderstaand ook alvast een paar foto's van onze auto en ons eerste uitstapje in een momenteel zonnig Nieuw Zeeland dat absoluut zo mooi is als we het ons herinneren!

Liefs,
Ramona en Auke

• 22 Oktober 2008 - 10:43

Jolien:

Kwijl... en dan heb ik het niet eens over de auto! ;-)

• 22 Oktober 2008 - 11:25

Mark En Sylvia:

Gefeliciteerd Moon!!!

Ouwe tuttebel, hahahahah!

Volgen je avonturen nog steeds op de voet hoor!

Ons huisje is trouwens klaar, dus jullie hebben een housewarming te goed.

Verder geen spannende zaken te melden, behalve dat we jullie missen.

Groeten,
    Mark en Syl

• 22 Oktober 2008 - 17:34

Gerda:

Hoi Auke en Ramona,

Net op tijd weg uit Australie: het heeft daar gesneeuwd! Mooie auto, mooie natuur en mooi weer: wat wil je nog meer? Genieten maar!

Groetjes, Gerda

• 22 Oktober 2008 - 19:11

Cees En Ellij:

Ramona, van harte gefeliciteerd.Geweldig om daar je verjaardag te vieren.Fantastisch om alvast een indruk te krijgen van Nieuw Zeeland.
    Het komt nu echt dichtbij.
    Groeten aan Auke en lekker genieten van al het moois wat jullie gaan zien.
    groetjes Cees en Ellij Brinkhuis

• 22 Oktober 2008 - 20:49

Marcel Marjon & Wout:

Ha die Moon,

Van Harte proficiat vanuit het zonnige "zuiden"(alles is maar relatief).
    We zitten met regelmaat jullie verhalen te lezen, echt geweldig. Vooral de foto's vind ik helemaal top.
    Maak er een mooie dag van. Ik ben benieuwd wat je als cadeautje krijgt?;)))

grt,
    MMw

• 23 Oktober 2008 - 06:41

Jac En Joor:

Hey Ramona,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier in Nieuw Zeeland!
    Liefs

• 23 Oktober 2008 - 08:49

Heleen:

LIEVE RAMONA,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! GENIET ER MAAR LEKKER VAN IN NIEUW-ZEELAND!!!

Liefs,

Greetz Yvette

• 24 Oktober 2008 - 09:36

Ben:

Hey Ramoon,

Alsnog gefeliciteerd, gnietze en groetjes aan Auke.

Grtz, Ben

• 24 Oktober 2008 - 15:19

Peter:

Vanuit het zonnige Griekenland zeg ik ! SUPER! Wij hebben gewoon Griekenland gehaald en julie zijn nog steeds beter in verhalen schrijven. Ongelooflijk!!

Ayo, Peter