Lentekriebels - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van RB - WaarBenJij.nu Lentekriebels - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van RB - WaarBenJij.nu

Lentekriebels

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg RB

21 April 2008 | Nederland, Delfgauw

Na ruim 15.000 kilometer reizen over land en een vermoeiende vliegreis terug naar Nederland zijn we sinds zaterdag weer even thuis.

We beginnen met het uur meer te beseffen dat we de afgelopen 11 weken echt even een kijkje in een andere wereld hebben kunnen nemen en ontelbaar veel geweldige indrukken hebben opgedaan. Zuid Amerika heeft ons meer gebracht dan we hadden durven hopen en smaakt ab-so-luut naar meer!!

Desalniettemin is het bepaald geen straf om twee weken thuis te zijn. Gezellig om weer even live met mensen bij te praten, en de lentezon zorgt er ook nog eens voor dat Nederland er op zijn vrolijkst uitziet.

Sinds we thuis zijn, zijn we hyper en is de behoefte aan slaap volledig verdwenen.
Dat halen we later wel weer een keer in..

We gaan even genieten van al het goeds dat het leven in Nederland te bieden heeft, voordat we 2 mei doorvliegen naar Azie.

Iedereen superbedankt voor alle support en leuke berichtjes op afstand! Dat biedt compensatie voor het gevoel ver weg te zijn en maakt onze reiservaringen op een bepaalde manier nog een stuk gezelliger op.
Dus.. op voor de komende 10 maanden!

Voor nu allemaal een knuffel en een heerlijke lente gewenst.

Een bescheiden fotocompilatie van 11 weken Zuid Amerika is te vinden via de volgende link:

Liefs,
Ramona & Auke

• 21 April 2008 - 14:52

Ria:

Wat een prachtige foto's. Nu even relaxen in Delfgauw en op naar 1 mei.
    Liefs Ria en Han

• 21 April 2008 - 15:57

Silvester:

Ramona en Auke

Bijna onwerkelijk wat jullie allemaal gezien hebben. Prachtige foto's. De komende twee weken heb je volgens mij wel nodig om alles te verwerken.

Saluti

Silvester

• 21 April 2008 - 19:01

Gerda Hoogendam- Van:

Mooie foto's! Die van die wortels met gekleurde dingetjes op de grond, zijn dat schelpen of steentjes? Veel mooie vogels en vlinders! Veel mooie gletsjerfoto's, indrukwekkend! Zaterdag zien we jullie weer in levende lijve, dan horen we vast nog niet vertelde verhalen en kunnen we misschien ook nog wat foto's bekijken.
    Tot zaterdag op het feestje bij pa en ma!
    Groetjes, Gerda

• 21 April 2008 - 19:54

Peks:

Hey Moon,

Mooie foto's hoor van jullie eigen Peking Express! :-) Vanochtend stond je nog te vertellen over de prachtige watervallen en mooie vlinders en bij het zien van de pics kan ik me daar idd heel wat bij voorstellen!

Het was gezellig je even in deze tussenstop te zien, we keep in touch!

Hug Peks

• 21 April 2008 - 23:27

Ome Joop & Tante The:

H I Ramona & auke,
    Jullie zullen wel fijne vinden om even thuis te zijn. en om op adem te komen
    het is allemaal wel mooi maar vreselijk vermoeiend ik heb ook wel wat gezien van de wereld, jullie zullen wel zat te vertellen hebben, jullie ouders keken er heel erg naar uit je even thuis te hebben
    Ik had net een heel verslag van je moeder
    gehad dat zij met de twee oudtjes op pad waren geweest, vantasties hoor, ze hebben ook vast veel genoten Gerrie.
    leuk als je zoiets kan doen voor ze.
    Ramona & auke heel veel plezier in Nederland en tot horens he ome Joop bye

• 22 April 2008 - 09:40

Nina:

bescheiden???

• 22 April 2008 - 17:41

Frans En Willie:

Wat heerlijk dat jullie weer even in het land zijn. Jullie hebben het heerlijke lenteweer meegebracht. Jammer dat jullie alleen de Hollandse Nieuwe nog niet kunnen eten.
    XX

• 23 April 2008 - 16:26

Yvonne Nelisse:

Welkom thuis!
    Ramona, ik ben een collega van je moeder en lees gezellig met jullie mee!
    Alvast samen een goede reis gewenst voor 1 mei, groetjes Yvonne.

• 23 April 2008 - 18:24

Mirja :

Jullie hebben een goed-relax gevoel in DG.? -Even terug bij de fam;wat fijn .Jullie kunnen zich opladen weer naar de volgende nieuwe reis naar het oosten; een hele andere soort
    ervaringen voor jullie,denk ik . -Ik blijf jullie reis met iedere "'stap""en plezier volgen...succes !!!... .P.S .onze dochter April wordt 24.4 -18 jaar.Mooi.Trouwens Ingridas Peter ook maar niet meer 18-heh heh dus Ienhorabuena voor hun,heh ! Veel liefs Ra en Au. van Mirja

• 25 April 2008 - 20:43

Leonie:

Heerlijk! dat meegenieten van Zuid Amerika door middel van jullie foto's. Azie is mijn favoriete werelddeel. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren. Goede reis, Leonie

• 27 April 2008 - 15:27

Wil Venema:

Heerlijk om zo mee te kunnen lezen - mijn dank daarvoor. En wat heerlijk om tussendoor even thuis te kunnen zijn en familie en vrienden weer even te kunnen zien.
    HEEL veel plezier *hier* en straks *daar* gewenst.