Klaar voor de start... AF - Reisverslag uit Delft, Nederland van RB - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... AF - Reisverslag uit Delft, Nederland van RB - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start... AF

Door: Ramona en Auke

Blijf op de hoogte en volg RB

27 Augustus 2011 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Nogmaals dank voor de lieve berichten en aandacht de afgelopen weken. Dit maakt moeilijke dingen een beetje makkelijker en leuke dingen extra leuk!

Na zaken op het werk en in Delft ruimschoots op tijd te hebben kunnen afronden,is het na nog een weekje vol waardevolle momenten met vrienden en familie en stapsgewijs samen wennen aan het idee nu ieder ons eigen weg te gaan zover.

Auke is vandaag naar Jakarta vertrokken, verwachte aankomst: morgen vroeg in de avond. Binnenkort ongetwijfeld updates van zijn kant!

Ik vlieg dinsdagochtend naar Cancun, vanwaar ik mijn reis door Mexico en Midden-Amerika aan zal gaan vangen.

Hoewel de reis van 3 jaar geleden voor aanvang de nodige zenuwen met zich mee bracht,
is er nu minder spanning over het onbekende en overheerst vooral het gevoel er heel veel zin in te hebben!

Het huis aan de Laan van Altena is verhuurd, mocht je om wat voor reden dan ook
post aan Auke of mij willen richten, dan is het het handigst dit te versturen naar:
Hollanse Tuyn 5
2645 HJ Delfgauw

Op het vaste telefoonnummer in Delft zijn Auke en ik niet meer te bereiken. Ook mijn mobiel is vanaf 1 september 'buiten dienst'.

Wel neem ik een netbook mee en zal ik op dit blog updates blijven schrijven. Ook zal ik regelmatig een post op facebook plaatsen om te laten weten waar ik mij bevind en daarnaast blijf ik via mail (ramona_middelkoop@hotmail.com) bereikbaar.

Reizen is voor mij nog altijd een manier om meer van de wereld te verkennen, maar geen reden om contacten met het thuisfront te verbreken. Ik zal wat minder frequent en wellicht wat trager reageren dan normaal, maar blijf heel graag op de hoogte van grote en kleine updates uit jullie levens!
Voor de komende tijd wens ik jullie heel veel goeds en laat me vooral mee delen in jullie belevenissen!

Liefs,
Ramona

• 27 Augustus 2011 - 21:01

Femke Zuijdwijk:

Heel veel plezier en succes de komende maanden! Ik volg je blog met plezier ;-)

• 27 Augustus 2011 - 21:16

Ria En Han:

Beste Ramona wij wensen je een fantastische tijd toe en vooral genieten!

• 27 Augustus 2011 - 21:47

Arjette:

Lieve Moon,
    Geniet, ga je dromen achterna, maak er iets moois van en laat ons een stukje meegenieten!
    Kus uit Alphen!

• 28 Augustus 2011 - 08:50

Peter:

Goede reis!!

• 28 Augustus 2011 - 09:18

Ellij B:

Hoi Ramona,

Zo te lezen ben je er echt klaar voor om te vertrekken. Wij zullen met alle plezier je verhalen lezen. En wensen jou een mooie reis toe.

Lieve groeten,

Cees en Ellij

• 28 Augustus 2011 - 09:32

Hans En Thea.:

Lieve Ramona, we willen je een hele fijne reis wensen met heel veel mooie momenten, en we blijven je volgen via de fantastische verhalen die je altijd voor iedereen schrijft.heel veel lieve groetjes en kusjes van ons.

• 28 Augustus 2011 - 10:00

Yvette:

Heeeeeeel veel plezier gewenst, ik kan niet wachten op al je verhalen!!! Ik ga over een week ff 3 weken Thailand doen en daarna.....you know!
    Geniet ervan!
    xx

• 28 Augustus 2011 - 10:25

Tilly:

Wij wensen je mooie avonturen, nieuwe kansen en vooral veel plezier en geluk op deze reis. We kijken nu al uit naar je mooie verhalen. ENJOY!

Liefs van Tilly en Jeremy

• 28 Augustus 2011 - 11:23

PaM En MaM:

Auke zal nu bijna gaan landen in Jakarta. Het is daar veel drukker dan in Nederland, de mensen zijn er veel relaxter, en...... het is daar veel warmer dan in Holland!!!
    Voor jou is het echte aftellen inmiddels ook begonnen. Nog een middagje quality time met je twee-dagen-ouder-dan jij-vriendinnetje, nog een gezellig avondje eten bij je pa en ma en wie weet nog een paar keer je rugzak her-indelen! Feit is dat dinsdag nu heel dichtbij komt! Wij tellen met je af en wensen zowel jou als Auke ieder een heel mooi 'eigen' avontuur toe!
    Liefs van PaM en MaM

• 28 Augustus 2011 - 17:46

Riet Ruckert:

Lieve Ramona, ik wens je een heel mooie reis met veel goede momenten. Ik kijk al weer uit naar je reisverslagen! Ik blijf je volgen, riet

• 28 Augustus 2011 - 17:46

Riet Ruckert:

• 29 Augustus 2011 - 16:26

Arie En Cora:

Lieve Ramona,

Een ontzettende goede reis geweest.
    Geniet en beleef en kom gezond weer terug.
    Tot op je blog.
    C&A

• 29 Augustus 2011 - 21:13

Tante Anja:

Dag lieve meid zul je voorzichtig zijn bij alles wat je doet?
    We reizen op afstand met je mee.
    Hele fijne reis en ik hoop dat het je zal brengen wat je ervan verwaht.
    Een hele dikke knuffel XXXXXXXXXXXX