THNX!!! + bereikbaarheid - Reisverslag uit Delft, Nederland van RB - WaarBenJij.nu THNX!!! + bereikbaarheid - Reisverslag uit Delft, Nederland van RB - WaarBenJij.nu

THNX!!! + bereikbaarheid

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg RB

28 Januari 2008 | Nederland, Delft

Zaterdag vierden we een feestje en konden we gelijk van die gelegenheid gebruik maken om heel veel mensen nog even te zien en gedag te zeggen.
Ons programma begon met een receptie in het huis van pa en ma Middelkoop, waarbij we in alle rust nog even met elkaar konden babbelen.

’s avonds deel 2 van de festiviteiten: een bijeenkomst in café Luniz.
Eerlijk gezegd zagen we van tevoren een beetje op tegen deze dag.
Hoewel we ernaar uit keken om iedereen nog even te zien, zagen we meer dan dat op tegen de confrontatie die het begrip ‘afscheid’ met zich meebrengt.

De middag verliep echter hartstikke gezellig en op één moeilijk momentje na, overheersten de gedachten: ‘wat zijn we bevoorrecht dat we zoveel toffe mensen om ons heen hebben’ en ‘gelukkig komen we ook weer terug!’.

’s Avonds het dynamischer dagdeel in Luniz. We waren ontzettend onder de indruk van alle mensen die – soms van ver buiten Delft – de moeite hadden genomen om van de partij te zijn. Super bedankt daarvoor!
De sfeer was helemaal top en ook hier gold dat er echt wel wat momentjes waren dat de tranen niet binnen bleven, maar we vooral ont-zet-tend van de avond hebben genoten!
Na twaalven dunde het gezelschap langzaam uit en uiteindelijk bleven we over met ons bijna voltallige vaste vriendencluppie. DJ drop draaide verzoekjes voor dit selecte gezelschap en er werd nog stevig doorgedanst. Toen het laatste nummertje ‘the one I love’ van REM werd gedraaid, was dit voor ons nog even een ontroerend moment.

Voor Auk en mij was deze dag er zonder meer nog één uit het rijtje 'meest memorabele dagen van ons leven'.
Een paar speciale vermeldingen zijn overigens wel op zijn plek:

- Pa en ma M.: super bedankt voor het openstellen van jullie huis en het samen voorbereiden van deze dagen! Het leverde een mooi feestje, maar daarbuiten ook gezellige momenten op.
- Pa en Ma D., Pim & Andrea, Ralph, opa en oma en Wendy: zonder jullie waren de afgelopen dagen natuurlijk niet compleet geweest!
- Ralph, Bart en Peter: Thanks voor het voorbereiden van alle zaken in Luniz! Dat scheelde ons een hoop regelstress en zorgde ervoor dat licht en muziek optimaal functioneerden. Als wij als a-technici zelf aan de slag waren gegaan, had er waarschijnlijk geluid uit de lampen gekomen en licht uit de boxen! ;)
- Veel dank voor DJ Drop, die de boel soepel aan elkaar wist te draaien en zijn muziekkeuze perfect afstemde op het gevarieerde publiek dat aanwezig was.
- Petje af voor alle Drimmels, jong en…. nog jonger, die stipt vanaf 21u los gingen op de dansvloer en dat tot in de kleine uurtjes vol hielden! Wow.. jullie weten sfeer te maken en hebben de toon gezet voor een swingende avond!! (Coen… heb je gemerkt hoe populair je was? Heel wat mensen hebben ons gevraagd of er een manier was om je een dagje te kunnen lenen! :))
- Suus en San, bedankt voor de hoffotografie. Er zitten ongetwijfeld leuke foto’s tussen die met ons mee de geschiedenis in gaan als geweldige herinneringen aan een ubercoole avond!
- Over foto’s gesproken: CVD collega’s nog bedankt voor de foto’s via de mail. Ze gaan mee op onze ipod! En ACT collega’s bedankt voor het lekker hysterische fotoboek!

Voor iedereen die de afgelopen dagen dichtbij of verderaf attent naar ons is geweest: super bedankt voor alle lieve aandacht!
En van alle bijdrages (waarop de term ‘bescheiden’ niet altijd van toepassing was) gaan we op reis bijzondere dingen doen. Als je ons hoort over een mooie excursie, een verrijkende cursus of een andere speciale ervaring onderweg, bedenk dan dat we dat dankzij jullie doen en we zullen er heel erg van genieten en het zo goed mogelijk beschrijven!

De komende dagen vullen we met allemaal kleine klusjes en vrijdag is het zo ver.. op naar Buenos Aires!
Verhalen volgen snel.

Liefs,
Moon en Auk

Tot slot nog even een herhaling van een eerder rondgestuurd mailtje.
Aangezien ik een essentiële typfout heb gemaakt in een telefoonnummer, plak ik hier toch nog even de details met betrekking tot onze bereikbaarheid…

Postadres
Per 1 februari zijn wij 13 maanden lang niet meer woonachtig aan de Laan van Altena.
Post wordt echter automatisch doorgestuurd naar Ramona’s ouders, dus komt gewoon bij ons terecht.

Telefoon
AL onze telefoonnummers komen (tijdelijk) te vervallen. In Argentinie aangekomen zullen we een simcard aanschaffen en het nummer komt z.s.m. op ons weblog te staan.
NB: voor de paar trotse bezitters van Ramona's werknummer: hierop is zij niet meer bereikbaar. Gelieve de ACT collega's niet te stalken! ;)
Voor zaken die ons echt dringend ter oren moeten komen, kun je het beste contact opnemen met Ramona's moeder.

Digitaal
Ook mailtechnisch verandert het één en ander.
Wij zijn alleen nog te bereiken via de volgende adressen:

Op deze blogsite kun je ook heel makkelijk berichtjes voor ons achterlaten.
We blijven graag op de hoogte, dus laat vooral van je horen!

• 28 Januari 2008 - 12:27

Gerrie:

Wat een perfecte verwoording van alle feestelijkheden! Wij waren overal getuige van en kunnen beamen dat het was zoals het beschreven is!
    Lieve groetjes,
    pa en ma

• 28 Januari 2008 - 14:09

ACTj Oude-Noorden:

Hey mensen..... veel plezier, mooie ervaringen en reisgenot toegewenst.
    tot volgend jaar.
    lief zijn en zorg dat je gezond en wel met mooie verhalen terugkomt!!

groetjes

• 28 Januari 2008 - 18:44

Lida:

Wat ben ik blij voor jullie dat de 24,25 en 26e januari dagen zijn geweest waar jullie zo van hebben genoten: met recht dagen met een gouden randje waar jullie nog vaak aan terug zullen denken onderweg. Ik wens jullie heel veel goeds en een gehouden terugkeer in goede gezondheid. Dag, tot over 13 maanden!!

• 29 Januari 2008 - 08:06

Yvette:

Ik vond het hartstikke gezellig, de muziek was top en leuk om oude bekenden tegen te komen!
    Geniet nog ff van de komende dagen en dan op avontuur!
    x Yvette